Post by nachnesswildtimer on Feb 8, 2022 3:39:19 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join Clash 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join Clash 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Join Clash 3D 2022 version ▞▞▞
For mange annoncer, jeg afinstallerer spillet.
Join Clash 3D Trò chơi điện tử jpt
Jeg havde svært ved, om jeg skulle klikke på nej eller ingen årsag, men jeg vil virkelig gerne have disse priser næst efter mange annoncer! hvorfor? fordi de er irriterende!
Da jeg har en adblocker, blev jeg ikke bombarderet af annoncer, som mange andre brugere rapporterer, så jeg vurderer alene baseret på gameplay. Spillet er forfærdeligt. Der er ingen spilprogression. Der er ingen scoring, så der er ingen høj score at slå. Selv når du øger dine færdigheder, stiger bots med samme hastighed, så du bliver aldrig god nok til faktisk at slå dem i første forsøg (medmindre du er klar til at overvåge nogle annoncer for ekstra mønter). Gør dig selv en tjeneste og lad være med at downloade dette spil.
Så slemt
Det er super lyssky at give dig en mulighed for at få en annonce med en bonus og en mulighed uden bonus, der stadig tvinger dig til at sidde igennem en annonce. Nej tak skal altid betyde Ingen annonce. Sådan er det.
Supervask. Spil online, spil gratis - Riotstats Games
Spil Deltag og Clash 3D online
DET ER BARE KONSTANTE ANNONCER! Selvom spillet i sig selv har potentialet til at være ret sjovt, ødelægger angrebet af reklamer det. Efter hver runde (som tager ca. 10 sek.) får du en annonce, hvis du vil have nogle bonuspoint kan du vælge at se en annonce, men hvis du fravælger, gæt hvad...? Det er en annonce! Vind en gratis præmie, her er en annonce. Cirka 3/4 af tiden du "spiller" dette spil, ser du faktisk bare reklamer for andre spil. Det er bare for meget!
Afinstalleret Træt af annoncer annoncer annoncer for alt Så hænger annoncen fast Så skal du gentage det🙄
Det kunne være sjovt, hvis du efter hver eneste ting, du gjorde, ikke fik en annonce. Jeg forstår det. App-programmører vil gerne tjene penge, men du kan enten bombardere os med annoncer og få os til at afinstallere spillet (hvilket jeg gør efter 10 skærme med spil - nogle gange stopper og genstarter, fordi det var hurtigere), eller du kan ringe tilbage. Jeg ville tro, at det ville give flere indtægter, hvis folk spiller længere, end at håbe, at et væld af mennesker downloader spillet og tjener nogle penge, før de bliver trætte og afinstallerer.
Der var mange annoncer, så jeg betalte for ingen annoncer. Det er sjovt, men jeg vil have flere skind og mangfoldighed af forhindringer. Jeg håber, at opdateringerne fortsætter 😊
Hej gutter håber i alle har det godt.....i dag handler vores emne om clash 3D først og fremmest husk de ting, du vil fortsætte dine studier eller passe på dit mentale og fysiske helbred forstået nu lad os starte jeg kan ikke spille det spil, men jeg ser ham tilføjet, og i det synes jeg, det er et fremragende og enkelt, men underholdende spil, og jeg giver ham fem stjerner, så jeg anmoder jer alle om at installere det spil og vaske jeres hænder, hold afstand, bliv hjemme og bliv sikre. Tak skal du have....
Godt spild.😋🐶😊😀😎
Spillet er faktisk ok, men reklamer dræber det. I begyndelsen har du 10 sekunders spilletid og 30 sekunders annoncen. For eksempel springer du over en annonce for bonusguld og skins, der er 30 sekunders annoncer hver gang, får du en annonce, der ikke kan springes over, og som også tager 30 sekunder. Så til sidst har du mindst en 30 sekunders annonce for 10 sekunders gameplay og kære udviklere, det er ikke godt forhold
Annonce i MIDT PÅ ET NIVEAU?? Jeg har faktisk ikke noget imod dette spil, men jeg var bogstaveligt talt lige midt i et niveau, da en annonce lige dukkede op. Laver du sjov? Afinstalleret.
Dette spil er.. godt ok. Grunden til, at jeg giver den to stjerner, er, at mængden af annoncer er utilgivelig. Næsten efter hvert niveau skal du sidde igennem en 30 sekunders annonce, og med den mængde tålmodighed, jeg har, vil dette bare ikke fungere med mig. Dette er dog stadig et ok spil, godt koncept og også gameplay.
Jeg vil sige, at dette er et fantastisk spil, det eneste problem er, at når du angriber, har du altid mindre og skal gøre hele forløbet igen, det gider jeg ikke, men kun gøre det retfærdigt
elsker det
Koala Crush Arkade ktgl
Det er et meget flot spil, jeg elsker det. Det går sammen, det var et interessant spil, jeg elsker det
For lange annoncer
Denne annoncerulle er virkelig kedelig, åh, og der er også et spil på denne app, du kan spille nu og da også!!!
Gav den 3 stjerner. For mange annoncer. Jeg kan bare ikke lide mobilspil så meget. Årsag 1: Annoncer. Hvorfor har hvert mobilspil så mange annoncer??? Årsag 2: Udfordringerne. Det er for at sige, at jeg aldrig har tabt en runde i dette spil. Mobilspil kan være ret kedelige :/
Join Clash 3D Trò chơi điện tử jpt
Det er et ret godt spil, men det, der holder mig tilbage fra at nyde det, ville være mængden af annoncer og opgraderinger og raids, der ville tvinge dig til at se en annonce, og når du låser op for en kosmetisk genstand, SKAL du se en annonce for at låse den op, ellers taber du din chance. Det føles som om, der går mere tid til at se annoncer og derefter spille selve spillet.
Hvorfor er du nødt til at sætte en annonce efter hvert lille spil, irriterer mig, så du virkelig får de få downloads, du penge hamster bastarsds
Hej det er et rigtig sjovt spil ja det er en rigtig vurdering, jeg kan give 3 grunde til hvorfor. 1. Det har en masse leves, ja de gentager sig, men med forskellige fælder for at prøve at dræbe dig. 2 Der er forskellige hatte og våben at prøve. 3 Spillet er kreativt på sin egen måde.
Disse spillere er dumme😆🤣 Lige fra din wifi og ingen annoncer Dumme
Hvilken behagelig oplevelse jeg nyder i Join & Clash. Annoncefri, fuld af sjov, og jeg er fascineret af gruppen, når de nyder deres erobring
𝙸𝚝'𝚜 𝚘𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚂𝙾 𝙼𝙰𝙽𝚈 𝙰𝙳𝚂 𝚞𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊 𝚏𝚞𝚗 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘 𝚊𝚍𝚜 𝚒𝚝 𝚒𝚜𝚗 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊 𝚏𝚞𝚗 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚍𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎
Jeg elsker, hvordan du kan tabe, men du kan også vinde 2, men jeg kan ikke rigtig godt lide, at du ikke kan spille med rigtige mennesker, og at du spiller med bots, så det er derfor, jeg gav det en 4-stjerne
For mange annoncer. Du vil få 70 % visning af annoncer. Resten egentligt spil. Jeg trykkede endda på 'skjult nej tak'-knappen😒 Og de viste mig stadig en annonce. Fjern fuldstændig ALLE dine annoncer. Så kan du få 4 stjerner
Hej, dette spil er helt cool! Jeg har spillet dette spil om få dage. Men nu ... JEG FIK VIP! Jeg er chokeret over, at jeg abonnerede på VIP. Og jeg har nogle nye skins. Jeg støtter dig, fortsæt venligst med arbejdet og vær sikker. Tak skal du have! 😮 🤩👍
Join Clash 3D Παιχνίδια arcade pds
Sjovt spil. Alt for mange annoncer dog. Gjorde hele oplevelsen temmelig utilfredsstillende, og spillet temmelig uspilleligt.